عکس های جالب و هدفمند از زن کشتی کج کار با حجاب!

در تصاویر ذیل یک زن ماموریت یافته را، با حجاب اسلامی در کشتی کج می بینید . هدف نشان دادن خشونت در دین اسلام به وسیله نمادهای اسلامی است. 
obwf4gbzchdk1vfny301 عکسهای جالب و هدفمنداز زن کشتی کج کار با حجاب!!! 
 
m5r90e58q0zj2mmomc0p عکسهای جالب و هدفمنداز زن کشتی کج کار با حجاب!!! 
 
cpdn76tyv7joaobbd0ag عکسهای جالب و هدفمنداز زن کشتی کج کار با حجاب!!! 
 
4yzhlk2cpszpobef9rh عکسهای جالب و هدفمنداز زن کشتی کج کار با حجاب!!!
نظرات 1 + ارسال نظر
الیاس یکشنبه 11 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:43 ق.ظ http://yakarbala-yakarbala.blogsky.com

این مدلیشو دیگه ندیده بودم!

من شمارو با افتخار لینک کردم.یعنی ماهاست که این کارو کردم.
به ماهم سر بزنید.
به روزم.
یا علی

لینکتون کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد