پست ثابت

سلام دوستای گلم من تصمیم گرفتم از این به بعد کلیپای مربوط به شاهرخ استخری رو در این پست بذارم.کلیپ ها در ادامه مطلب قرار میگیره.من سعی میکنم هر هفته یک یا دو کلیپ از ایشون براتون بذارم.امیدوار از این کلیپا خوشتون بیاد.

کلیپ بعدی  قسمتی مثل هیچ کس

ادامه نوشته

سلام

سلام به همه ی دوستای گلم.

من تصمیم گرفتم که در این وب دوباره شروع به کار کنم البته با موضوعی متفاوت و با نویسنده های جدید.موضوع وب طنز هست یا هر چیز دیگه البته نه هر چیزی.هر چیزی که جالب باشه و لیاقت خوندن و دیدن داشته باشه.اگر کسایی که داوطلب میشن برای نویسندگی تا یک هفته ی دیگه بیشتر از ۴ نفر بود با هم دیگه این وبو میسازیم وگرنه که هیچ.آدرس وبلاگ همین میمونه چون اگر عوضش کنم دیگه رتبه ای توی گوگل نداره.

                                                                                                                      

شاید این آخرین پست باشه

سلام به همه ی دوستای گلم که منو تو این دوسال کمک کردند که بتونم این وبو سرپا نگه دارم.

شاید دیگه اینجا پست نذارم.به احتمال نود درصد.شایدم موضوع وبو عوض کنم.ولی میام و نظراتتونو میخونم.میدونم الان چی میگین میگین بیا تا شنید شاهرخ استخری ازدواج کرده دیگه پست نمیذاره ولی به خدا اینجوری نیست.خیلی وقت بود میخواستم این کارو بکنم ولی دلم نمیومد و امروز دلو زدم به دریا.

ازدواج آقای استخری هم به نوبه ی خودم البته پساپس و بعد دوسال تبریک میگم.بالاخره تبریک تبریکه دیگه.ایشالا سالهای سال خوب و خوش با هم زندگی کنند.

                                                                         خدانگهدار

 

جشنواره تابستانه کیش

شاهرخ استخری و ارسلان قاسمی در پشت صحنه ی فاصله ها

 

دانلود برنامه جشن رمضان با حضور شاهرخ استخری

پارت اول

پارت دوم

با تشکر از فن وب شاهرخ استخری و علی خیری

 

فیلم سینمایی چک

فیلم سینمایی چک با بازی شاهرخ استخری فردا ۱۸/۵/۹۲ساعت ۱۹:۰۰از شبکه ۳ سیما

منبع رو عکس هست

شاهرخ استخری در بی خانمان

 

و این است سوپرایز برای هواداران شاهرخ استخری

پس از چند ماه شایعه‌های ریز و درشت كه از كار جدید كارگردان «فاصله‌ها»، «دلنوازان» و «ترانه مادری» شنیده می‌شد، سرانجام از این پروژه خبرهای جالب و تازه‌ای به دستمان رسیده است. گویا سهیلی زاده كه سال گذشته مجموعه «دختران حوا» را با فیلمنامه‌‌ای از زامیاد سعدوندیان روی آنتن شبكه تهران داشت، برای سریال جدیدش با عنوان «بی‌خانمان» به دو نویسنده مورد علاقه‌ سابقش علیرضا كاظمی‌پور و سعید جلالی سفارش نگارش فیلمنامه داده است. این دو هم دو ـ سه ماهی است كه مشغول نوشتن هستند و بیش از نیمی از سریال نوشته شده است. اما بازیگران این سریال نیز تركیبی از تیم آثار قبلی سهیلی‌زاده به همراه یك ستاره سالهای دور سینمای ایران هستند. شاهرخ استخری، سیاوش خیرابی، حمیدرضا پگاه، سام درخشانی و ابوالفضل پورعرب بازیگرانی هستند كه تاكنون حضورشان قطعی شده و انتخاب سایر چهره‌ها نیز ادامه دارد.

تهیه‌كنندگی را نیز محمد هاشمی اصل بر عهده دارد كه سال گذشته سریال «مسیر انحرافی» را روی آنتن شبكه سه داشت. او این مجموعه كه یك درام اجتماعی است را نیز در 40 قسمت برای شبكه سه تهیه می‌كند. پیش‌بینی می‌شود این سریال اواخر تابستان امسال جلوی دوربین رود.

«بی‌خانمان» روایتی است از زندگی كودكان كار، بی‌سرپرست یا بدسرپرست كه در جامعه باید حق خود را بگیرند و در این راه با مشكلات زیادی دست و پنجه نرم می‌كنند. بر همین اساس می‌شود حدس زد كه مجموعه مضمون تلخی خواهد داشت.

منبع:http://shahrokhcloob.mihanblog.com

و با تشکر از دوستانی که این خبرو به من اطلاع دادن.

پس کوچه های شمرون

پس کوچه های شمرون فردا پنج شنبه ۳/۵/۹۲ ساعت ۱۷:۰۰از شبکه نمایش.

با تشکر از ماریانا

1

 

رالی ایرانی

سلام

لطفا به سایت رالی ایرانی برین و به شاهرخ استخری رای بدین.

http://www.iranianrally.ir/

شاهرخ استخری

شاهرخ استخری

شاهرخ استخری

شاهرخ استخری

شاهرخ استخری

شاهرخ استخری

با تشکر از رها

.

خوشبختانه شما دوستای گلم به حرفم گوش کردید و زیاد از ازدواج شاهرخ استخری حرفی زده نشد ولی خودم میخوام قانون شکنی کنم و در موردش حرف بزنم.

وقتی میرم تو وبلاگا و نظرارو میخونم هم تاسف میخورم هم دلم میسوزه تاسف میخورم برای کسانی که میگن من با ازدواج شاهرخ میمیرم و دلم میسوزه برای همسر شاهرخ استخری.شما خودتون رو یک لحظه جای همسر آقای استخری بذارید ببینید میتونید تحمل کنید که این همه دختر شوهر شما رو دوست داشته باشن و با شنیدن خبر ازدواجش ناراحت بشن.یک لحظه خودتونو جای آقای استخری بذارین ایشون بازیگر شدن ولی خوب شاید دوست نداشته باشن مثل بازیگرای دیگه هر چیزی که تو زندگیشون اتفاق میفته بیرون درز کنه.بهترین کار ممکن اینه که ما هیچ حرفی نزنیم و هیچ فکری به ازدواج ایشون نکنیم و مثل گذشته براشون یه طرفدار باشیم طرفداری که تو همه ی شرایط پشتشه چه ازدواج کرده باشه چه نکرده باشه.

خواهش میکنم دیگه تا عید فطر حرفی نزنید که باعث ناراحتی بشه.

ممنون که حرفامو خوندید و ممنون تر میشم اگر بهش عمل کنید.

سلام

سلام

یه خواهشی ازتون داشتم که دیگه در مورد اینکه شاهرخ استخری ازدواج کرده یا نه نپرسید هر چیزی که باشه تا چند وقته دیگه مشخص میشه.

اگر ازدواج کرده باشن وظیفه ما به عنوان یه طرفدار اینه که براشون آرزوی خوشبختی کنیم اگرم ازدواج نکرده باشه...

فعلا هیچ کس از اینکه ازدواج کردند یا نه خبر نداره.شاید حدسیم که من زدم که برای فیلم بوده اشتباه بوده.

ممنون

تقدیر نهایی

اولا که بابت این عکس تشکر میکنم از رضا.

دوما گذاشتن این عکس دلیلی داشت اینکه حلقه ای که دست شاهرخ استخری بوده برای فیلم بوده و خواستم به این قضیه که شاهرخ استخری ازدواج کرده پایان بدم.

دانلود قسمت هایی از برنامه تابستانه کیش

دانلود

پشت صحنه برگشت ناپذیر

برگشت ناپذیر

عکس هایی از فیلم سینمایی تقدیر نهایی

پشت صحنه فیلم برگشت ناپذیر و تقدیر نهایی

پشت صحنه کبریت سوخته و خوشا شیراز

پخش مجدد تله فیلم سوگند

پخش تله فیلم سوگند با بازی

شاهرخ استخری و فرناز رهنما

یک شنبه 12 خرداد ماه ساعت 21


تکرار پنجشنبه 16خرداد ساعت 15:30


از شبکه چهار سیما

عکسهایی از فیلم تقدیر نهایی

 

 

تقدیر نهایی به سرانجام رسید

«تقدير نهايي» به سرانجام رسيد
به گزارش «باني فيلم»، فيلم «تقدير نهايي» به كارگرداني محسن توكلي و تهيه‌كنندگي مصطفي غلامي آباداني، نيمه ارديبهشت در تهران كليد خورد و پس از پايان فيلمبرداري در لوكيشن‌هايي چون فرمانيه، خيابان‌هاي انقلاب و وليعصر و لواسان، اين روزها مراحل تدوين را توسط كارگردان سپري مي‌كند.
پوريا پورسرخ و شاهرخ استخري در اين فيلم نقش دو دوست به نام‌هاي پوريا و حامد را دارند كه درگير مشكلات و معضلات زندگي يكديگر مي‌شوند و همين امر، آن دو را وارد ماجراهايي مي‌كند. رضا رويگري، بهنوش بختياري، سارا منجزي، هليا امامي، شيوا عراقي، هما خاكپاش و مصطفي غلامي آباداني ديگر بازيگران اصلي پروژه هستند.  اين فيلم به صورت ويدئويي تصويربرداري شده و قرار است براي اكران عمومي به نسخه‌اي 35 ميلي‌متري تبديل شود. ساير عوامل اصلي پروژه عبارتند از: نويسنده: داريوش رعيت، بازنويسي فيلمنامه: سعيد مطلبي، مدير فيلمبرداري: فرزام گل‌سفيدي، صدابردار: حميد اسلامي، طراح گريم: عليرضا باقربيگي، طراح صحنه و لباس: ستاري، برنامه‌ريز: رحمان محمدي، دستيار يك كارگردان: افشين آقايي، منشي صحنه: بهاره حسيني.

تقدیر نهایی

به گزارش «باني فيلم»، فيلم «تقدير نهايي» به كارگرداني محسن توكلي و براساس فيلمنامه‌اي از سعيد مطلبي از 15 ارديبهشت در شهرك غرب كليد خورد و تا كنون بيش از 60 درصد آن مقابل دوربين رفته است. پوريا پورسرخ و شاهرخ استخري در اين فيلم نقش دو دوست به نام‌هاي پوريا و حامد را دارند كه درگير مشكلات و معضلات زندگي يكديگر مي‌شوند و همين امر، آن دو را وارد ماجراهايي مي‌كند.
رضا رويگري، بهنوش بختياري، سارا منجزي، هليا امامي و مصطفي غلامي آباداني ديگر بازيگران اصلي پروژه هستند.
تهيه‌كنندگي اين فيلم را نيز مصطفي غلامي آباداني بر عهده دارد. اين فيلم سه لوكيشن اصلي از جمله منزلي مجلل در فرمانيه، خيابان انقلاب و لواسان دارد. فيلمبرداري اين فيلم تا هفته آينده ادامه خواهد داشت.
گروه توليد اين روزها در يك مغازه عكاسي حوالي خيابان وليعصر مشغول فيلمبرداري هستند و اواسط هفته به لواسان خواهند رفت. اين فيلم به صورت ويدئويي تصويربرداري شده و قرار است براي اكران عمومي به نسخه‌اي 35 ميلي‌متري تبديل شود. محسن توكلي از تدوينگران سينما و تلويزيون است كه كارگرداني چند تله‌فيلم را در كارنامه خود دارد.

بدون شرح

 عکس   جدیدترین عکس های شخصی شاهرخ اســـــتخری

پشت صحنه پس کوچه های شمرون

بدون شرح

این عکس فتوشاپه

دانلود پشت صحنه برنامه خوشا شیراز

دانلود